خبرنگاران ائتلاف سعودی مدعی سرنگونی پهپاد یمنی شد

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، تهران- خبرنگاران- ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشن یمن را در جنوب عربستان رهگیری و سرنگون کرده است.

خبرنگاران ائتلاف سعودی مدعی سرنگونی پهپاد یمنی شد

خبرگزاری رسمی سعودی (واس) چهارشنبه شب گزارش داد: سرتیپ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف حمایت از مآغازیت در یمن (دولت مستعفی منصور هادی) گفت که نیروهای ائتلاف بامداد روز پنجشنبه توانستند یک فروند پهپاد بمب گذاری شده از سوی شبه نظامیان حوثی (جنبش انصارالله) را منهدم کنند.

وی ادعا کرد که هدف این پهپاد، شهروندان و مراکز غیرنظامی در شهر خمیس مشیط عربستان بوده است.

حملات بازدارنده یمن در حالی صورت می گیرد که مقام های یمنی بارها به متجاوزان هشدار داده اند که ارتش و کمیته های مردمی در اقدام تلافی جویانه و در پاسخ به حملات ائتلاف عربی به این کشور، به هدف قرار دادن مراکز، تأسیسات و فرودگاه های نظامی عربستان ادامه می دهند.

ائتلاف سعودی از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تا به امروز هزاران یمنی کشته و آواره شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ائتلاف سعودی مدعی سرنگونی پهپاد یمنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ائتلاف سعودی مدعی سرنگونی پهپاد یمنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید