آتش سوزی یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی خبر داد.

آتش سوزی یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سوئیچ دستی، جلال ملکی با بیان اینکه یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمانی در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد، گفت: بعد از اعلام حادثه، ماموران سه ایستگاه به همراه امکانات لازم از جمله نردبان الکترونیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه نمود: آتش نشانان در 4 دقیقه به محل رسیدند و متوجه شدند این آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه اداری که متعلق به اتحادیه یکی از صنوف بوده، رخ داده است.

ملکی با اشاره به اینکه بخشی از طبقه همکف پارکینگ و بخشی دیگر به وسعت 150 متر انبار مواد غذایی بوده است و همچنین یک دستگاه خودرو پژ و 405 و سه دستگاه موتور در این پارکینگ وجود داشت، گفت: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند آتش به خودرو ها و موتور سیکلت ها سرایت کرده و بخشی از طبقه بالایی را هم فرا گرفته بود.

به گفته ملکی طبقه بالایی این ساختمان بخش اداری بوده است که کارمندان در آن حضور داشتند و یک واحد مسکونی هم در این ساختمان وجود داشت و 18 نفر در این شرایط ناایمن که دود بسیار غلیظی هم به طبقات بالایی سرایت کرده بود، گرفتار شده بودند.

وی گفت: در ابتدا آتش نشانان با خاموش کردن آتش سوزی؛ افراد را به پشت بام هدایت و از آنجا با استفاده از نردبان هیدرولیکی همه افراد را به سلامت خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت:با خاموش کردن اتش سوزی و لکه گیری؛ نیرو ها ایمن سازی محل را برای تحویل به عوامل فنی و مسئولان صنف انجام دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آتش سوزی یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید