اخبار و رویدادها

رطوبت آبادان و خرمشهر به بالاترین حد خود رسید

رئیس هواشناسی خوزستان از رطوبت 100 درصدی در آبادان و خرمشهر خبر داد.

28 اردیبهشت 1401

اهمیت به فناوری دلیل تغییر در نام جشنواره علوم پزشکی رازی

به گزارش خبرنگاران، دکتر یونس پناهی امروز در نشست خبری مجازی با اشاره به دستاوردهای حوزه تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: اعتقاد داریم که تحقیقات و فناروی رصدخانه حوزه سلامت محسوب می شود و اگر بخواهیم یک تصمیم کلان در حوزه سلامت بگیریم باید بر اساس...

26 اردیبهشت 1401

قرار دادی شدن کشت برنج در استان های شمالی کشور

مجری طرح برنج وزارت جهاد کشاورزی در رشت گفت : طرح کشت قراردادی برنج را در استان های شمالی کشور اجرا می کنیم.

25 اردیبهشت 1401

در کدام منطقه ها ستاره ها بیشتر می درخشند؟

یکی از مشکلاتی که گریبان شهرهای شلوغ و پرجمعیت را گرفته است، آلودگی نوری است که مانع از دیده شدن ستاره های شب میشود. انواع آلودگی های محیطی نه تنها زندگی را برای انسان ها سخت نموده، بلکه امکان مشاهده ستاره های پر نور و درخشان آسمان را نیز از آنها دریغ...

24 اردیبهشت 1401

جوابیه دیوان عدالت اداری درباره دریافت مالیات از حق عائله مندی

تهران (پانا) - روابط عمومی دیوان عدالت اداری در مورد رای اخیر هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر دریافت مالیات از حق عائله مندی جوابیه ای صادر کرد.

22 اردیبهشت 1401

ارزش سهام عدالت امروز 10 بهمن 1400

همزمان با رشد 2.03 درصدی شاخص کل بورس در معاملات روز جاری، ارزش سهام عدالت با افزایش 2.8 درصدی روبرو شد. در حال حاضر ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی با رشد 318 هزار و 300 تومانی نسبت به روز معاملاتی قبل، به 11 میلیون و 838 هزار و 700 تومان رسیده است.

20 اردیبهشت 1401

جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد تشریح شد، آزمون 24 تیر برگزار می گردد

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال 1401 را تشریح کرد، براین اساس ثبت نام از امروز شروع و تا 28 اسفند ادامه دارد.

20 اردیبهشت 1401

درخشش حسین وفایی با قهرمانی در مسابقات حرفه ای اسنوکر دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، حسین وفایی بامداد امروز دوشنبه با غلبه بر مارک ویلیامز پیروز شد بر بام دنیای اسنوکر ایستاده و به عنوان قهرمانی در مسابقات Shoot out 2022 دست پیدا کند.

19 اردیبهشت 1401

به روزسانی نسل نهمی Dying Light برای پلی استیشن 5 منتشر شد

استودیوی تک لند (Techland) به تازگی یک به روزرسانی برای نسخه اول مجموعه Dying Light منتشر نموده که این بازی را روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 بهبود می بخشد. گفته شده که این پچ روی ایکس باکس سری ایکس هم در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

18 اردیبهشت 1401

هرجا این گیاهان گوشتخوار را دیدید، فرار کنید!

گیاهان گوشتخوار | Carnivorous Plantsتاریخ با افسانه های زیادی از گیاهان و درختانی که انسان خورده اند، پر شده است. در دنیای حقیقی، گروهی از گیاهان گوشتخوار وجود دارند که می توانند حیوانات و حشرات کوچک را گرفته و مصرف نمایند، اما آیا افرادی هستند که ادعا نمایند...

17 اردیبهشت 1401

نشانه ای از کووید که نادیده گرفته می گردد

اگرچه کارشناسان بر این باورند که سویه اُمیکرون باعث بروز علائم خفیف بیماری می گردد اما هنوز این نگرانی وجود دارد که افزایش موارد ابتلا می تواند مشکل بزرگی را برای گروه های ارائه دهنده خدمات درمانی ایجاد کند.

16 اردیبهشت 1401

کاهش نگرانی تامین آب برای فراوری برنج سال آینده رشت

خبرنگاران/گیلان مدیر جهاد کشاورزی رشت گفت: احیای آب بندان ها و شخم زمستانه نگرانی تامین آب برای فراوری برنج سال آینده رشت را کاهش می دهد.

14 اردیبهشت 1401

مشاوره حضوری به 607 ایثارگر در استان قزوین ارائه شد

خبرگزاری خبرنگاران-معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مشاوره حضوری به 607 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر استان قزوین طی یک هزار و یکصد و 55 جلسه ارائه شد.

14 اردیبهشت 1401

اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به تقویم غیر همزمان با استقلال

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال با انتشار برنامه بازی های هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شد.

12 اردیبهشت 1401

مشارکت کارکنان چه اهدافی را دنبال می نماید؟

نتیجه آنالیز های حکایت از این دارد که مشارکت کارکنان در مشخص اهداف کارکرد را افزایش می دهد، بنابراین اگر مدیر پیش نیازهای مشارکت را فراهم آورد و از طرفی دریابد که نیروهای توانا، مستعد و مایل و مطمئن دارد، یک تفویض اختیار به کارکنان بدهد، متوجه می گردد...

11 اردیبهشت 1401

تقدیر معاون رییس جمهور از زحمات کارکنان مرکز آموزشی، درمانی الزهرا رشت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به بیمارستان الزهرای رشت رفت و در جریان نیازمندی های این بیمارستان نهاده شد.

10 اردیبهشت 1401

محور هراز از دوم تا ششم بهمن مسدود است

خبرنگاران/مازندران سرپرست اداره کل راهداری مازندران از مسدود شدن محور هراز به علت عملیات اجرایی و ایمنی طی هفته آینده اطلاع داد.

8 اردیبهشت 1401

صیادمنش بهترین خرید زمستانی هال سیتی شد

هواداران تیم فوتبال هال سیتی انگلیس مهاجم ایرانی این تیم را بهترین خرید زمستانی تیمشان دانستند.

8 اردیبهشت 1401

گل اول پیکان به آلومینیوم اراک

خبرنگاران ورزشی: تک گل پیکان به وسیله کوشکی در بازی مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رسید.

7 اردیبهشت 1401
تعداد: (719)