افزایش سفرهای بین المللی علیرغم ظهور سویه نو کرونا

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، افزایش سفرهای بین المللی علیرغم ظهور سویه نو کرونا مشاهده می گردد.

افزایش سفرهای بین المللی علیرغم ظهور سویه نو کرونا

یونایتد ایرلاینز اظهار داشت: تعداد مسافران روزانه بیشتری در تعطیلات سرانجام سال نسبت به روز شکرگزاری سفر خواهند کرد و این تقاضا با وجود افزایش موارد نوع امیکرون همچنان ادامه دارد.

این شرکت هواپیمایی مستقر در شیکاگو پیش بینی کرد که از 16 دسامبر تا 3 ژانویه بطور میانه روزانه 420 هزار مسافر پرواز خواهد نمود که این تعداد از میانگین 400 هزار مسافر در روز شکرگزاری افزایش یافته و به 87 درصد مسافرت های پروازی در سال 2019 قبل از همه گیری می رسد.

مدیر عامل شرکت، اسکات کربی در اوایل این ماه به وبلاگ سوئیچ دستی گفت: این شرکت هواپیمایی پس از ظهور نوع امیکرون لغو پرواز بیشتری ثبت نموده است.

نگرانی ها در خصوص سویه نو، قوانین سختگیرانه تری را برای مسافران بین المللی ایجاد نموده است از جمله الزام نو ایالات متحده مبنی بر اینکه همه مسافران ورودی باید مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید را در یک روز پس از عزیمت، بدون توجه به شرایط واکسیناسیون ارائه دهند. کربی اظهار کرد: با این وجود، کنسلی ها به مقدار سویه دلتا در تابستان شدید نبود.

منبع: همگردی

به "افزایش سفرهای بین المللی علیرغم ظهور سویه نو کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سفرهای بین المللی علیرغم ظهور سویه نو کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید