بارش برف در محورهای شش استان، لزوم تردد با زنجیر چرخ

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای شش استان اطلاع داد و بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در بعضی از محورها تاکید نمود.

بارش برف در محورهای شش استان، لزوم تردد با زنجیر چرخ

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با وبلاگ سوئیچ دستی، درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در بیشتر محورهای استان های اردبیل، خراسان رضوی، محورهای تبریز-سراب، تبریز-مرند و تبریز-میانه استان آذربایجان شرقی، محورهای کرمان-سیرجان و کرمان-بافت شمال استان کرمان، محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل کندوان و آزادراه کرج به قزوین در محدوده استاندارد تا آبیک هستیم.

وی ادامه داد: بارش باران نیز در بیشتر محورهای استان های گیلان، مازندران، شمال استان کرمان و محور حاجی آباد-سیرجان استان هرمزگان هستیم.

به گفته وی، مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در بیشتر محورهای استان های آذربایجان شرقی، زنجان، خراسان رضوی و ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و هراز وجود دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه از لزوم تردد با زنجیر چرخ در بعضی از محورهای مواصلاتی اطلاع داد و اضافه کرد: تردد در محورهای سرچم-میانه و اسالم-خلخال استان اردبیل، محور سمنان-فیروزکوه استان سمنان، محور کرمان-بافت استان کرمان، محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل کندوان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش برف در محورهای شش استان، لزوم تردد با زنجیر چرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف در محورهای شش استان، لزوم تردد با زنجیر چرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید