برنامه های روز جهانی موزه به صورت مجازی در اردبیل برگزار می شود

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، مدیر موزه های استان اردبیل از برگزاری برنامه های روز جهانی موزه به صورت مجازی خبر داد.

برنامه های روز جهانی موزه به صورت مجازی در اردبیل برگزار می شود

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، فردین عینی صبح امروز 28 اردیبهشت ماه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی شده تا امسال برنامه های روز جهانی موزه در استان به صورت مجازی برگزار شود.

او گفت: در این ایام از لوح ها، اشیا و اموال منقول تاریخی و فرهنگی بقعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است، رونمایی خواهد شد.

مدیر موزه های استان اردبیل شرح داد: بازدید مجازی از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین و برگزاری نمایشگاه از ظروف آبی سفید مجموعه جهانی شیخ صفی الدین از برنامه های این هفته است.

او از برگزاری نمایشگاه مجازی از یافته های باستان شناسی سال 98 خبر داد و افزود: موزه های تازه تأسیس شده استان در سال 98 نیز در این ایام در فضای مجازی معرفی خواهد شد.

عینی پخش فتوکلیپ بازسازی بناهای تاریخی استان در فضای مجازی و فتوکلیپ از آموزش قلم زنی و کلاس های برگزارشده در نگارخانه شاه اسماعیل ختایی را از دیگر برنامه های روز موزه ها دانست و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر موزه های استان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، تلاش بر این بوده تا بازدید از موزه ها به شکل مجازی میسر شود.

منبع: میراث آریا

به "برنامه های روز جهانی موزه به صورت مجازی در اردبیل برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های روز جهانی موزه به صورت مجازی در اردبیل برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید