مشاوره حضوری به 607 ایثارگر در استان قزوین ارائه شد

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مشاوره حضوری به 607 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر استان قزوین طی یک هزار و یکصد و 55 جلسه ارائه شد.

مشاوره حضوری به 607 ایثارگر در استان قزوین ارائه شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سوئیچ دستی، محمدرضا شکوهی با بیان اینکه مرکز مشاوره بنیاد استان قزوین در جهت برطرف مسائل و بهبود کیفیت زندگی خانواده های شاهد و ایثارگر راه اندازی شده است. گفت: در این مرکز مشاوران مجرب در زمینه های مختلف از جمله خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، درمانی، مذهبی و شغلی به خانواده های شاهد و ایثارگر مشاوره ارائه می دهند. مشاوران این مرکز به 607 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر استان قزوین طی یک هزار و یکصد و 55 جلسه به صورت حضوری در 11 ماه امسال مشاوره ارائه کردند.

وی اضافه نمود: مشاوران مرکز در زمینه خانوادگی به منظور آنالیز و حل تعارض های زناشویی، یاری به برقراری ارتباط مناسب و برطرف مسایل و مسائل خانوادگی و فرزندپروری به 99 مراجعه کننده در 180 جلسه مشاوره دادند. مشاوران در جهت یاری به جوانان و افراد در آستانه ازدواج در شناخت معیارهای صحیح ازدواج و فراهم کردن شناخت زمینه های شخصیتی افراد و یاری به انتخاب صحیح به 14 مراجعه کننده طی 26 جلسه مشاوره ارائه کردند. مشاوران مرکز به 60 نفر در یکصد و 8 جلسه، به ارائه مشاوره هایی در زمینه هایی همانند برخورد سریع با مسائل تحصیلی و برنامه ریزی تحصیلی، انتخاب رشته تحصیلی مناسب و آگاهی از علل افت تحصیلی پرداختند.

شکوهی گفت: مشاوران در زمینه روان درمانی در جهت درمان مسائلی مانند اضطراب عمیق، اعتماد به نفس پایین، نداشتن مهارت های ارتباطی و اختلالات عاطفی به 45 مراجعه کننده در 129 جلسه مشاوره های لازم را ارائه کردند. در زمینه های روان پزشکی با درمان دارویی و مشاوره ای، به 227 نفر طی 505 جلسه و مددکاری با آنالیز مسایل و مسائل به 30 نفر در 75 جلسه مشاوره های لازم به جامعه ایثارگران ارائه شده است. مشاوران بعلاوه راهنمایی و راهنمایی در زمینه انتخاب و تصمیم گیری در زمینه شغل و حرفه مناسب به 132 نفر در یکصد و 32 جلسه مشاوره شغلی ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مشاوره حضوری به 607 ایثارگر در استان قزوین ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوره حضوری به 607 ایثارگر در استان قزوین ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید