به روزسانی نسل نهمی Dying Light برای پلی استیشن 5 منتشر شد

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، استودیوی تک لند (Techland) به تازگی یک به روزرسانی برای نسخه اول مجموعه Dying Light منتشر نموده که این بازی را روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 بهبود می بخشد. گفته شده که این پچ روی ایکس باکس سری ایکس هم در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

به روزسانی نسل نهمی Dying Light برای پلی استیشن 5 منتشر شد

این به روزرسانی تازه، سه حالت تازه را برای اجرای بازی به آن اضافه نموده است. در حالت پرفورمنس بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 و حالت بالانس با رزولوشن 1440p اجرا می گردد. این حالت هم نرخ فریم 60 را هدف قرار داده است. در نهایت در آخرین حالت که برترین آن از نظر گرافیک و جلوه های بصری است، مطابق انتظار بازی با رزولوشن 4k و نرخ فریم 30 اجرا می گردد. این به روزرسانی بعلاوه پیشرفت هایی را برای دارندگان پلی استیشن 4 پرو ارائه می دهد که از مهم ترین آن ها می توان به نرخ فریم بهبود یافته و بهبود مسائل مربوط به بخش کوآپ اشاره نمود. البته، برای این که ببینیم نرخ فریم بازی در همه حالت ها چقدر ثابت است، باید آنالیز هایی انجام گردد.

Dying Light در ابتدا در سال 2015 روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه شد. این بازی اول شخص و آخرالزمانی که از جهانی باز و مملو از زامبی ها برخوردار بود، در نهایت توانست نظر منتقدان و بازیکنان را تا حد زیادی جلب کند و استودیوی تک لند هم به خوبی از آن پشتیبانی کرد. انتشار مجدد بازی با تمام بسته های الحاقی آن در ادامه برای سه پلتفرم ذکر شده و نینتندو سوییچ صورت گرفت. دنباله آن نیز با عنوان Dying Light 2 Stay Human، به تازگی روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس پلی استیش و رایانه های شخصی منتشر شده است. لازم به ذکر است که این نسخه هم تا قبل از سرانجام ژوئن برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

همچون بازی اول، استودیوی سازنده هم اکنون پشتیبانی از نسخه دوم را آغاز نموده است. البته این بازی با مسائل فنی زیادی روبرو است که به نظر می رسد استودی تک لند در پی بهبود آن ها است. در همین حین، بازی به تازگی یک بسته الحاقی رایگان دریافت نموده است که زره ها و سلاح های تازهی را به آن اضافه می نماید. در ماه مارس، مجموعه چالش های تازه در دسترس قرار خواهند گرفت و رویدادهای تازهی در ماه آوریل نیز برگذار خواهند شد. در نهایت علاوه بر چالش های تازه در ماه مه، اولین بسته الحاقی غیر رایگان بازی در ماه مارس منتشر خواهد شد. این بسته داستان، سلاح ها و دشمنان تازهی را به همراه خواهد داشت. بعلاوه گفته شده که بسته های الحاقی رایگان و پولی بیشتری برای آینده برنامه ریزی شده اند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "به روزسانی نسل نهمی Dying Light برای پلی استیشن 5 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزسانی نسل نهمی Dying Light برای پلی استیشن 5 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید