تیراندازی در آمریکا کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، ایرنا نوشت:پلیس آمریکا روز یکشنبه اظهار داشت که در جریان تیراندازی جمعی در یک مهمانی فارغ التحصیلی در منطقه میامی واقع در ایالت فلوریدا، 3 نفر کشته و 6 نفر مجروح شدند.

تیراندازی در آمریکا کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش اخبرگزاری آسوشیتد پرس، فردی رامیرز رییس پلیس میامی گفت: این مهمانی درحال خاتمه بود که یک یا دو خودرو به سوی جمعیت تیراندازی کردند. این تیراندازی حدود 2 بامداد (به وقت محلی) رخ داد.

پلیس اعلام نموده است احتمالا دو نفر از افرادی که کشته شده اند از تیراندازان بوده اند زیرا خودروی آن ها پس از تیراندازی از راستا خارج شده و به دیوار برخورد نموده است.

طبق گزارش نهاد غیر دولتی آرشیو خشونت های مسلحانه در پنج ماه گذشته از شروع سال 2021، حدود 231 مورد تیراندازی جمعی در آمریکا رخ داده است.

در سال 2019 تیراندازی های جمعی 417 مورد و در سال 2020 این خشونت ها به 600 مورد رسیده است.

ماه گذشته بر اثر تیراندازی در ایالت های کلرادو و فیلادلفیا، دستکم 11 نفر کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند.

تیراندازی منجر به کشتار جمعی در آمریکا بخصوص در اواخر قرن بیستم میلادی به یک پدیده رایج در این کشور بدل شد. پیش از آن، هنگامی که یک واقعه تیراندازی منجر به کشتار جمعی در آمریکا رخ می داد، فاصله زمانی تا حادثه مشابه بعدی بطور میانگین شش ماه بود اما در دهه ها و به ویژه سال های اخیر، میزان خشونت در آمریکا افزایش یافته بطوری که شاید هر هفته، اخبار مربوط به تیراندازی های مرگبار در گوشه و کنار این کشور منتشر می گردد.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "تیراندازی در آمریکا کشته و زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در آمریکا کشته و زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید