خودرو

تخت خواب هایی که هرگز نمی خواهید آن ها را ترک کنید (قسمت دوم)

آیا تا به امروز در تخت خوابی بوده اید که دل کندن از آن برای شما سخت بوده است؟ بعضی از هتل های لوکس دنیا تخت خواب هایی دارند که واقعا چنین حسی نسبت به آن ها پیدا می کنید.

27 فروردین 1401

چند طرح کلان ملی فناوری در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی حمایت شد

با توجه به گستره وسیع حوزه کشاورزی و صنایع غذایی، اعتباری در حدود 308 میلیارد تومان برای 49 طرح کلان ملی فناوری مرتبط با این حوزه محقق شد.

24 فروردین 1401

رأی کمیته استیناف در پرونده پرسپولیس، پدیده و گل محمدی

کمیته استیناف رأی خود را در مورد باشگاه پرسپولیس به طرفیت باشگاه پدیده صادر کرد.

22 بهمن 1400

برترین مقصدهای گردشگری برای سفر در سال 2017 (قسمت اول)

اگر برای سفر خارجی در سال 2017 برنامه ریزی می کنید، این لیست برترین مقصدهای گردشگری سال جاری را معرفی می نماید. با خبرنگاران همراه باشید.

10 بهمن 1400

بزرگان صعود کردند ، شگفتی در کار نبود

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری 16 ملاقات به اتمام رسید.

8 بهمن 1400

چرا خرید پراید هاچ بک 170 میلیونی اشتباه است؟

خبرنگاران- قیمت پراید هاچ بک در بازار آزاد از مرز 170 میلیون تومان عبور نموده است. امروز یکشنبه چهاردهم آذر این خودرو 172 میلیون تومان فروخته شد اما تیبا صندوقدار را می گردد با دو میلیون تومان کمتر خرید. قیمت تیبا هاچ یک فقط پنج میلیون تومان بیشتر از پراید...

2 بهمن 1400

راهنمای جامع رشته مهندسی مکانیک و بازار کار آن

رشته مهندسی مکانیک علم کاربرد اصول و تکنیک های مهندسی از طراحی تا ساخت است. مهندسین مکانیک با استفاده از اصول حرکت، انرژی و نیرو طرح های ایمن، کارآمد، مالی و قابل اطمینان را توسعه می دهند. مشاغل مهندسی مکانیک بر توسعه تکنولوژی هایی برای برطرف نیازهای...

22 دی 1400

سامانه تبدیل خودرو های بنزینی به دوگانه سوز خارج از دسترس

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سامانه ثبت نام متقاضیان تبدیل خودرو های بنزینی به دوگانه سوز به منظور روزآمد کردن به طور موقت از دسترس خارج شد.

12 دی 1400

تصادف زنجیره ای 30 خودرو در اتوبان کرج، قزوین

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ️تصادف زنجیره ای 30 خودرو در اتوبان کرج-قزوین اطلاع داد.

28 آبان 1400

تغییرات شرایط محدودیت های تردد شهری و طرح ترافیک از اول شهریور 1400

تا پیش از کرونا شهرهای عظیم و کوچک اغلب به علت آن و هوای آلوده محدودیت تردد داشتند؛ زیرا افزایش شاخص های آلودگی موجود در هوا و رفت و آمد خودروهای درون شهری رابطه مستقیم دارد. البته در تهران که مرکز و کلان شهر ایران است، محدودیت تردد خودروها در تمام ایام...

27 شهریور 1400

رتبه 19 تهران در مقدار آلودگی هوا

تهران (پانا) - دهمین وبینار از مجموعه وبینارهای بخشی از راهکار به مناسبت روز هوای پاک برگزار گردید و مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران عنوان نمود که مرکز رتبه 19 دنیا در مقدار آلودگی هوا را دارد.

19 شهریور 1400

توصیه های کرونایی؛ برای گندزدایی اقلام خوراکی وسواس بیش از حد نداشته باشید

تهران (پانا) - رعایت نکات بهداشتی مهم ترین عوامل در پیشگیری از بیماری کرونا به تعداد می رود و رعایت دستورالعمل ها می تواند منجر به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گردد.

13 شهریور 1400

واژگونی خودروی حامل افاغنه در محور بم 3 کشته و 9 مجروح برجای گذاشت

خبرنگاران/کرمان مدیر حوادث و فوریت های پزشکی بم از واژگونی یک خودروی افغانی کش و کشته و مصدوم شدن 12 نفر اطلاع داد.

11 شهریور 1400

حرکت دوباره اکرانوپلان بازمانده شوروی پس از 30 سال

هیولای دریای خزر که بیش از سه دهه به خواب رفته بود بار دیگر به حرکت درآمده است. یکی از چشمگیرترین ماشین های پرنده ای که تا به امروز ساخته شده آخرین سفر خود را شروع نموده است.

28 مرداد 1400

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوتی است؟

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت است؟ جهت پاسخ دادن به این سوال باید در هنگام خرید پنجره دوجداره موارد خاصی را حتما آنالیز کنید.

22 مرداد 1400

رودخانه چالوس خشک شد

هادی کیادلیری عضو هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه علوم تحقیقات از خشک شدن رودخانه چالوس اطلاع داد و گفت: سد های انحرافی انتقال آب که به منظور تأمین آب مورد احتیاج کشاورزی در شرق مازندران ایجاد شده اند، باعث مرگ یکی از خروشان ترین رودخانه...

22 مرداد 1400

آخرین شرایط سفرهای بین شهری در شرایط کرونا

در هفته نخست مرداد ماه و براساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از تحلیل شرایط تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی یکم تا هفتم مرداد ماه، میانه تردد روزانه بین استانی یک میلیون و 648 هزار و 71 وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار...

14 مرداد 1400

حضور 75 شرکت از 12 استان کشور در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان از یکم تیرماه و با حضور 75 شرکت از استان های مختلف کشور شروع می گردد.

26 تیر 1400

آتش سوزی یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی خبر داد.

24 تیر 1400

تیراندازی در آمریکا کشته و زخمی برجای گذاشت

ایرنا نوشت:پلیس آمریکا روز یکشنبه اظهار داشت که در جریان تیراندازی جمعی در یک مهمانی فارغ التحصیلی در منطقه میامی واقع در ایالت فلوریدا، 3 نفر کشته و 6 نفر مجروح شدند.

18 تیر 1400
تعداد: (72)