سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرز های ملی معنایی ندارد

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، سفیر بریتانیا در تهران با بیان اینکه برای کووید-19 مرز های ملی معنایی ندارد، گفت: در تلاش هستیم هر آنچه از دستمان برمی آید برای حمایت از کشور های آسیب پذیر در دوران بحران کرونا انجام دهیم.

سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرز های ملی معنایی ندارد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سوئیچ دستی، راب مک ایر سفیر بریتانیا در ایران امروز (جمعه) در پیامی ویدیویی درباره همکاری های بین المللی در مبارزه با کرونا (کووید-19) گفت: برای کووید-19 مرز های ملی معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه بریتانیا با شرکای خود در گروه های بین المللی مانند گروه هفت، گروه 20 و سازمان ملل در راستای واکنش قدرتمند جهانی در حال همکاری است، گفت: یافتن واکسن حیاتی است. بریتانیا به همراه کمیسیون اروپا و تعدادی از کشور ها در چهارم ماه می میزبان همایش واکنش جهانی به ویروس کرونا بود.

سفیر بریتانیا اضافه کرد: در این همایش، بریتانیا متعهد شد تا 388 میلیون پوند در تحقیقات مربوط به واکسن، آزمایشات و درمان سرمایه گذاری کند، این بخشی از 744 میلیون پوند از کمک رسانی بریتانیا در راستای حمایت از فعالیت های جهانی برای انتها دادن به این اپیدمی و همچنین حمایت از اقتصاد جهانی است.

سفیر بریتانیا بیان کرد: تلاش جهانی این جا تمام نمی شود. در ماه های آینده بریتانیا، میزبان همایش جهانی واکسن دیگر خواهد بود، هدف این است که تمام کشور ها و سازمان ها دور هم جمع شوند و در اتحادیه واکسن، سرمایه گذاری کنند.

وی یادآور شد: ما قصد داریم از امکان دسترسی مساوی همگان به واکسن کرونا که حاصل تلاش تخصصی این سازمان است، مطمئن شویم.

راب مک ایر ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم تا هر آنچه از دستمان برمی آید، مالی و غیرمالی برای حمایت از کشور های آسیب پذیر در دوران بحران، انجام دهیم.

این دیپلمات انگلیسی بیان کرد: تمام این کار ها زمان می برد، در حال حاضر هر کدام از ما شخصا باید موارد مربوط به فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت و حفاظت از همدیگر را رعایت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرز های ملی معنایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرز های ملی معنایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید