شروط استخدام معلمان

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، وزیر آموزش و پرورش گفت: قطعاً کسانی که از شاد استفاده می نمایند می توانند شهادت دهند که مسائل آن فرایند نزولی را طی می نماید.

شروط استخدام معلمان

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به این پرسش که اقدام تازه وزارت آموزش و پرورش برای بهبود شرایط سامانه شاد چیست؟ گفت: عموم فرهنگیان مطلع هستند که شاد یک مولود شش ماهه است و از آن روزی که شروع به کار نموده تا به حال برای بهبود شرایط آن کوشش نموده ایم تا جوابگوی احتیاج فرهنگیان باشد.

وی اضافه کرد: مشکل اصلی سامانه شاد در حال حاضر این است که دریافت یا انتقال اطلاعات در بعضی ساعات روز با ایراد روبرو است که ما هم ساعات کلاس ها را در طول هفته توزیع کردیم و هم با همراه اول که زیرساخت این کار را فراهم نموده، گفت وگو نموده ایم تا این زیرساخت را تقویت نمایند.

حاجی میرزایی تاکید نمود: قطعاً کسانی که از این سامانه استفاده می نمایند می توانند شهادت دهند که مسائل شاد فرایند نزولی را طی می نماید.

وی درباره مصوبه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره معلمان نیز اظهار کرد: دیروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که منحصرا ورود معلم، مدیر، مشاور، مربی پروشی و مراقب سلامت به وسیله دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان باشد. این دو دانشگاه البته اجازه دارند که از ظرفیت سایر دانشگاه ها تحت نظارت خودشان استفاده نمایند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اما در هر صورت هیچ کس نمی تواند معلم باشد مگر اینکه یک دوره حداقل یک ساله را در این دو دانشگاه طی نموده باشد. در این جلسه همچنین تصویب شد که هرکس در آموزش و پرورش تدریس می نماید، مدرک صلاحیت معلمی را هم داشته باشد که چگونگی احراز این صلاحیت ها هم به شورای عالی آموزش و پرورش و دولت سپرده شده است.

حاجی میرزایی اضافه کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد که استخدام معلمان در هر منطقه براساس ظرفیت های بومی آنجا باشد، البته از هر جای کشور هم که بخواهند در منطقه ای استخدام شوند، مخالفتی وجود ندارد ولی اگر به آن منطقه بفرایند تا سرانجام خدمت باید در آنجا مشغول باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "شروط استخدام معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط استخدام معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید