غذایی خوشمزه به نام تاکو؛ سفر به مکزیک

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، آناییس مارتینز، معروف به مکزیکی کنجکاو، یک وبلاگ نویسِ غذا، راهنمای غذایی تور و از علاقه مندان تاکو، معروفترین غذای مکزیکی می باشد. او در مکزیکوسیتی، مرکز مکزیک زندگی می نماید و راه خود را در خیابان های مکزیک در پیش می گیرد و در پی برترین تاکوها می شود. ما با او درباره غذاهای معروف مکزیک صحبت کردیم و با او برای گردشگران تازه وارد برای خوردن تاکوهای خوشمزه مشورت کردیم و از او پرسش هایی پرسیدیم. در این متن پرسش ها و پاسخ ها را خواهیم دید. در ادامه با مجله اینترتی خبرنگاران همراه باشید.

غذایی خوشمزه به نام تاکو؛ سفر به مکزیک

چه چیزی باعث می شود یک تاکوی تمام عیار بدست بیاید؟

من تا به حال تاکوهای خوشمزه زیادی را خورده ام، اما آنچه برای من اهمیت دارد برقراری تعادل کامل بین سه چیز ساده است: یک تورتیلای خوب، پر کردن مناسب آن و یک سالسا خوب. سالسا می تواند تغییرات زیادی را در مزه تاکو ایجاد کند و می تواند علت آن باشد که شما هرگز به یک میزان مشخصی نخواهید رسید.

خوشمزه ترین تاکویی که تا به حال امتحان نموده اید کدام است و چرا؟

تاکوهای ماهیِ شهر انسِنادا شگفت انگیز است. این نوع تاکو با ماهی تازه صید شده که با یک خمیر سبک در روغن سرخ می شود، تهیه می شود. سپس در داخل ترتیلای ذرت قرار گرفته و روی آن سالسای پیکو دِ گالو و آب لیمو ریخته شده و سرو می شود. ترکیبی از طعم ها و ترکیب های آن چیزی است که من تا امروز هم خوابش را می بینم.

برترین تاکو مورد علاقه شما را در چه محل هایی از شهر می توان یافت؟

ویلسیتو تا به امروز مکان مورد علاقه من است (taco al pastor)، اما زمانی که صحبت از گوشت کبابی می شود، ال پارادوی انتخاب من خواهد بود. بعلاوه 5 برادر (5 Hermanos) در بازار مرسد را هم به خاطر تاکو سیرابی، ایدالگنسه برای تاکو کبابی و میکسیوته تاکو در بازار لا لاگونیا در روزهای یکشنبه را هم دوست دارم.

چه چیزی را بیشتر مردم در خصوص تاکوهای مکزیکی نمی دانند و باید بدانند؟

خوردن یک تاکو در واقع یک هنر است، که مکزیکی ها زمانی که هنوز به مقدار کافی قد بلند نشدند که بتوانند از یک دکه تاکو فروشی سفارش دهند، آغاز به یادگیری آن می نمایند. هنگامی که دارید تامو میل می کنید، سعی کنید سر خود را به طرف داخل تاکو کج کنید، تمام مزه ها و سالساها را در داخل آن نگه دارید و از ریختن آن اجتناب نمایید.

نظر شما در خصوص نوع سالسا و انتخاب دکه مناسب فروش تاکو چیست؟

در مود سالسا، همواره با چند قطره کوچک آغاز و سپس میزان آن را بیشتر کنید. سُس سالسا در مکزیک معمولا تند است و اگر می خواهید طعم غذایتان خراب نشود، بیش از حد به غذای خود سالسا اضافه نکنید. و هنگامیکه زمان انتخاب برترین مقدار تاکو فرا می رسد، هرچه عظیمتر بهتر. اگر شما یک تاکو واقعا عظیم را دیدید، بدانید که تاکو خوشمزه ای خواهید داشت. این شرایط برای هر دکه فروش تاکو در مکزیک که تعداد کارکنانش بیش از پنج نفر است، صادق می باشد. آنها واقعا باید سرشان خیلی شلوغ باشد، بنابراین غذا هم باید خوشمزه باشد.

اگر یک تاکو به تنهایی بتواند مظهر مکزیک به اسم یک کشور باشد، آن تاکو چه از چه نوعی باید باشد و چرا؟

فکر می کنم یک تاکو لوبیایی ساده. مهم نیست از کدام بخش کشور باشید و چه نوع تاکویی را دوست داشته باشید، تاکو لوبیا غذایی است که هر گرسنه ای خواهد پذیرفت. کسی که هوادار تاکو باشد، هر نوعی از آن را دوست خواهد داشت..

خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "غذایی خوشمزه به نام تاکو؛ سفر به مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذایی خوشمزه به نام تاکو؛ سفر به مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید