6 مشکل پیش روی مدیریت سفرهای کاری

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، اگرچه سفرهای کاری متفاوت از سایر سفرها محسوب می گردد و با سختی های خود همراه است. اما در بیشتر مواقع فرصتی است برای تماشا گوشه و کنار جهان برای کارکنان شرکت ها و سازمان ها. بر طبق آمارها در جهان سالانه یک میلیارد سفر انجام می گردد که قسمت زیادی از آن را سفرهای کاری تشکیل می دهد. اما یکی از موانع و مسائل بر سر راه شرکت ها نیز مدیریت سفرها و ماموریت های کاری و موانع و مسائلی است که در راه تدارک این سفرها وجود دارد.

6 مشکل پیش روی مدیریت سفرهای کاری

1- سرعت انجام امور

بعد از تهیه بلیط سفرهای کاری، بحث اقامت کارکنان در ماموریت های کاری ای که به آن اعزام می شوند، بسیار حائر اهمیت است. ذخیره زمان و سرعت بالای انجام فرایند رزرو هتل به خصوص برای کارمندان و مدیرانی که در طول سال سفرهای کاری و ماموریت های زیادی پیش رو دارند، از جمله مهمترین مسائل در زمینه سفرهای کاری است.

2- پیگیری

در بعضی اوقات شرکت ها و سازمان ها مجبور به رزرو هتل از وب سایت ها و آژانس های مسافرتی مختلف می شوند. این مسئله هم فرآیند پیگیری را با کندی روبرو می نماید و هم احتمال خطای انسانی در ورود اطلاعات را بالا می برد.

3- هزینه بالا

ماموریت های کاری یکی از پرخرج ترین بخش های هزینه ای بعضی از شرکت ها را تشکیل می دهند. به خصوص اگر ناچار به انجام همیشگی آن باشند. جدا از هزینه های بالای تهیه بلیط، مواردی همانند محل اقامت کارکنان و هتلی که در طول سفر کاری در آن ماندگارند، هزینه ماموریت های کاری را بالا می برد.

4- عدم شفافیت اقتصادی

بیشتر آژانس های مسافرتی از صدور فاکتورهای رسمی خودداری می نمایند و همین موضوع باعث عدم شفافیت اقتصادی حساب و کتاب های شرکت ها می گردد. این مشکل بیشتر زمانی بروز پیدا می نماید که حجم سفرهای کاری بسیار زیاد باشد و در خاتمه ماه، فاکتورهای رسمی از اندازه هزینه ها وجود نداشته باشد.

5- خطای انسانی

یکی از مسائل خرید بلیط و رزرو هتل از آژانس های مسافرتی وجود نیروی انسانی است. که گاهی احتمال خطا و اشتباه را بالا می برد. با آنلاین شدن کسب و کارها و حذف واسطه این مشکل تا اندازه زیادی رفع شده. و شرکت ها و سازمان ها از تمامی شرایط سفر آگاه خواهند شد.

6- عدم پاسخگویی

خرید از آژانس های مسافرتی که فاقد پشتیبانی 24 ساعته هستند، گاه مسائل زیادی را برای پرسنلی که به ماوریت کاری می فرایند، ایجاد می نماید. این موضوع در صورت خرید از آژانس های مختلف و عدم پاسخگویی آنها در شرایط حساس و ضروری، بیشتر خودش را نشان می دهد.

وبلاگ سوئیچ دستی تریپ به خوبی میداند که شرکت ها و سازمان ها در پی رونق کسب و کار خود و کم کردن هزینه ها هستند. از این رو با مدیریت سفرهای کاری، بخش زیادی از این مسائل و مسائل را از میان برداشته است.

اطلاع از همکاران تجاری وبلاگ سوئیچ دستی تریپ

منبع: اسنپ تریپ

به "6 مشکل پیش روی مدیریت سفرهای کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مشکل پیش روی مدیریت سفرهای کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید