موبایل، تبلت و گجت ها

محور هراز از دوم تا ششم بهمن مسدود است

خبرنگاران/مازندران سرپرست اداره کل راهداری مازندران از مسدود شدن محور هراز به علت عملیات اجرایی و ایمنی طی هفته آینده اطلاع داد.

8 اردیبهشت 1401

آیا در هواپیما موبایل باید در حالت پرواز باشد؟

حالت پرواز | Air Plain Modeیکی از قوانینی که همه ما در طول پرواز با آن آشنا هستیم، این است که استفاده از موبایل در طول پرواز ممنوع است و اگر خواستار کار با گوشی خود هستیم باید آن را در حالت پروازی یا ایر پلین مود (Air Plain Mode) قرار دهیم ولی تا به حال به این فکر نموده...

4 اردیبهشت 1401

قیمت روز گوشی موبایل 22 دی

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 22 دی را مشاهده می کنید.

25 بهمن 1400

متاورس چیست و در این دنیای نو چه کار هایی می گردد انجام داد؟

متاورس (Metaverse) یا فرا دنیا تازه ترین واژه و مفهومی است که تخیل صنعت فناوری دنیا را به خود جلب و مشغول نموده است. اما این تخیل بی انت ها چه فضای نو و چه دنیای جدیدی برای ما طراحی نموده است؟

6 بهمن 1400

3 روش ساده برای یافتن استاندارد و تعداد باندهای وای فای گوشی موبایل

گوشی موبایل ما دارای وای فای 802.11n یا 802.11ac یا 802.11ax است؟ وای فای دو بانده یا سه بانده دارد یا اصلا تک بانده است؟ از کدام فرکانس های رادیویی وای فای پشتیبانی می کند؟

9 دی 1400

بهرام عظیمی: مراقب جزئیات و رنگ در طراحی استیکر باشید

تهران (پانا) - رئیس هیات داوران سومین دوره جایزه سال استیکر خطاب به شرکت کنندگان این جشنواره گفت که جزئیات و رنگ آثار باید طوری طراحی گردد که در سایز کوچک و در صفحه موبایل همچنان قابل مشاهده باشد.

16 آذر 1400

درمان های خانگی عالی برای عفونت و گوش درد با تاثیر فوری

هنگام خواب گوشی که عفونت کرده را روی بالش قرار ندهید.در این حالت اگر در گوش آب جمع شده باشد راحت تر خارج می شود. هم چنین می توانید هنگام خواب سر خود را با قرار دادن بالش اضافی در موقعیت بالاتری قرار دهید. این حالت نیز به خشک شدن سریع تر گوش کمک می کند....

8 آذر 1400

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوتی است؟

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت است؟ جهت پاسخ دادن به این سوال باید در هنگام خرید پنجره دوجداره موارد خاصی را حتما آنالیز کنید.

22 مرداد 1400

گرین روم؛ رقیب تازه کلاب هاوس

یک مزیت خوب گرین روم / اتاق سبز نسبت به کلاب هاوس داشتن یک چت روم در کنار اتاق صوتی است که باعث می گردد کاربران بتوانند در آن هم با هم ارتباط برقرار نمایند.

23 تیر 1400

مجموعه متن تشکر و قدردانی باب تسلیت گفتن

جواب پیغام تسلیت بسته به موقعیت های مختلف متفاوت است و در پاسخ سؤالاتی مانند چگونه جواب تسلیت را بدهیم؟ و در جواب تسلیت چه بگوییم؟ مطرح می گردد. پیغام تشکر از تسلیت و جواب پیغام تسلیت غیر رسمی و رسمی را در خبرنگاران بخوانید.

21 تیر 1400

بازی جدید لگو گرافیکی باورنکردنی دارد

شرکت لگو خبر از عرضه نسخه کامپیوتر بازی LEGO Builders Journey داده است. این بازی معمایی از نظر فرایند و گیم پلی هرگز چیز عجیب و غریبی نیست، اما نسخه کامپیوتر آن به لطف قابلیت های گرافیکی تازه، نوید تجربه ای کاملا جدید از بازی با لگو را می دهد. نسخه کامپیوتر LEGO Builders...

17 تیر 1400

موبایل قاپان محله عباس آباد دستگیر شدند

تهران (پانا) - جانشین پلیس پیشگیری تهران عظیم از انهدام باند سرقت موبایل قاپی در محله عباس آباد اطلاع داد.

9 تیر 1400

Galaxy Note21 سامسونگ در راه است؟!

درواقع بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که باید اظهار نظر رسمی سامسونگ را جدی گرفت و در امسال میلادی انتظار محصولی جدید در سری نوت را نداشته باشیم. حتی به باور بعضی، سری Galaxy Note دیگر ادامه نخواهد یافت و این سری به خاتمه راه خود رسیده است.

22 خرداد 1400

فناوری تشخیص چهره پرداخت با گوشی را ممکن می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، این فناوری همچنین به وسیله تبلت ها، ساعت های هوشمند و غیره در دسترس قرار می گیرد تا سرعت و دقت پرداخت های آنلاین افزایش یابد.

16 اردیبهشت 1400

مانیتورینگ هوشمند ضربان قلب

سنجشگر ضربان قلب نوری Polar Verity Sense میزان سختی کار شما را پیگیری می نماید و در مورد شرایط قلب شما هشدار هایی را ارسال می نماید.

13 فروردین 1400

استعلام و پیگیری کارت سوخت به چه ترتیبی است؟

استعلام و پیگیری کارت سوخت خودرو و روش های مختلف انجام این کار موضوعی است که در مطلب پیش رو به آن خواهیم پرداخت. موضوعی که پس از مدت ها دوباره داغ شده ست.

23 اسفند 1399

جزئیاتی از زمان پیش فروش محصول جدید ایران خودرو

خبرنگاران : گروه صنعتی ایران خودرو ثبت نام پیش فروش محصول جدید خود با نام ایرانی تارا برای تحویل از تیر تا دی ماه سال آینده را از امروز (شنبه) به مدت سه روز آغاز کرد. متقاضایان این محصول به مدت سه روز (تا دوشنبه 22 دی ماه)...

26 بهمن 1399

HMD با معرفی نوکیا 8000 4G و 6300 4G خاطرات دهه گذشته را زنده کرد

کمپانی HMD با معرفی دو موبایل نوکیا 8000 4G و 6300 4G سعی در زنده کردن خاطرات روزهای پر رونق نوکیا برای کاربران دارد.

24 آذر 1399

پاسخ باشگاه استقلال و محمود فکری به باشگاه نساجی: شکایت می کنیم

باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه باشگاه نساجی مازندران واکنش شان داد.

23 آبان 1399
تعداد: (44)