اخبار مجلس

70 درصد تجهیزات صنعت نفت در داخل کشور تامین می گردد

تهران (پانا) - وزیر نفت با بیان اینکه اکنون 70 درصدی تجهیزات صنعت نفت از فراوری داخل تأمین می گردد، اظهار داشت این توانمندی وجود دارد که تا 95 درصد کالاها هم داخلی سازی شوند.

9 اسفند 1400

امتیاز عملکرد شوراهای گفت وگوی استانی 13 درصد رشد نموده است

پس از اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شوراهای استانی گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در نیمه اول 1400 به وسیله وزارت کشور، محسن عامری در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق ایران خاطرنشان کرد که میانگین امتیازات شوراهای استانی در این دوره نسبت به مدت مشابه در سال قبل 13 درصد...

8 اسفند 1400

افزایش 10 برابری ظرفیت نیروگاه های اتمی در لایحه بودجه

لایحه بودجه پیشنهادی دولت در سال 1401 مجوز احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه اتمی فراوری برق به وسیله مشارکت با سازندگان بین المللی و صنایع داخلی را صادر کرد.

27 دی 1400

رأی اعتماد هیئت وزیران به استاندار خراسان جنوبی

خبرگزاری خبرنگاران- هیئت وزیران به آقای جواد قناعت به عنوان استاندار خراسان جنوبی رأی اعتماد داد.

26 دی 1400

تغییرات نمایندگان در تعرفه اینترنت پیغام رسان های داخلی و خارجی

تهران (پانا) - نمایندگان به دولت تکلیف کردند نرخ تعرفه اینترنت برای استفاده از پیغام رسان های داخلی 20 درصد تعرفه پیغام رسان های خارجی مشخص گردد.

1 فروردین 1400

خبرنگاران بایدن: اقتصاد آمریکا در سختی به سر می برد

تهران- خبرنگاران- جو بایدن رییس جمهوری آمریکا آدینه شب با اشاره به گزارش ضعیف اشتغال زایی در ایالات متحده گفت: کاملاً واضح است که اقتصاد ما هنوز در مشکل و سختی به سر می برد.

18 اسفند 1399

فراخوان اولویت های پژوهشی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش طی فراخوانی از فرهنگیان، پژوهشگران، صاحب ­نظران و اندیشمندان توانمند و علاقه مند به تحقیق در حوزه تعلیم و تربیت دعوت می کند پیشنهاد پژوهشی خود را در مورد هر یک از اولویت های پژوهشی این شورا ارسال کنند.

10 اسفند 1399

افزایش حقوق کارمندان در سال 1400 اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، هرساله درباره افزایش حقوق ها مباحث مختلفی مطرح است. اما سازوکار افزایش حقوق برای سه گروه کارمندان، بازنشستگان و کارگران متفاوت است.

6 اسفند 1399

تصویب لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در دولت

تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از تصویب لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت اطلاع داد.

21 بهمن 1399

خبرنگاران 92درصد مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید چهارمحال وبختیاری اجرایی شد

شهرکرد- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری 52 نشست مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 92 درصد مصوبات این نشست های اجرایی شده است.

5 بهمن 1399

فرار دوباره کانون وکلا از شفافیت پروانه های وکالت، مالکی: تکلیفی نداریم

رئیس کانون وکلا برای دومین بار در پاسخ به نامه وزارت اقتصاد درباره الزام بارگذاری اطلاعات پروانه وکالت در سامانه اطلاع رسانی مجوز های کسب وکار گفت: این کانون تکلیفی در این زمینه ندارد.

23 آذر 1399

تکذیب موافقت رییس جمهور با تعطیلی 2 هفته ای تهران

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: مباحثی که مبنی بر موافقت رییس جمهور با تعطیلی دو هفته ای تهران و مخالفت استاندار با اجرای آن مطرح شده بود، به هیچ وجه صحت ندارد.

18 آذر 1399

حل معضلات از پستوی پاستور

انتقاد هایی که امروز به سفر های نمایندگان مجلس می گردد صرفا از سوی افراد دولتی است که می خواهند از مسئولیت های خود فرار نموده و به نوعی در پی فرافکنی در مورد انجام وظایف خود هستند.

12 آذر 1399

قالیباف دوشنبه به سیستان و بلوچستان می رود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران مجلس از سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

20 آبان 1399

مرزهای تجاری نیازمند مدیریت واحد هستند

رئیس اتاق اهواز با تأکید بر اینکه عوامل داخلی و خارجی در ایجاد مسائل پیش آمده در جهت توسعه صادرات به کشور عراق تأثیرگذار هستند، گفت: به عنوان مثال در مرز چذابه که یکی از گذرگاه های رسمی ایران در تجارت با این کشور محسوب می شود، نهادهای مختلفی در اعمال تصمیم...

7 آبان 1399

زیباترین متن و پیغام تبریک روز وکیل (23 جمله و شعر جدید)

حدود 60 سال پیش لایحه استقلال وکلا با پافشاری دکتر مصدق در هفتم اسفندماه سال 1331 تصویب شد و این روز را به نام روز وکیل قرار دادند. پس اگر در بین خانواده تان وکیل می شناسید، با ارسال یک پیغام تبریک روز وکیل خوشحالش کنید.

2 آبان 1399

حکم نجات آشوراده ، اجرای پروژه های گردشگری در تنها جزیره ایرانی دریای خزر منتفی شد

دادستانی کل کشور دستور توقف واگذاری آشوراده و منتفی شدن اجرای پروژه های گردشگری در این ذخیره گاه زیست کره را صادر کرد.

6 شهریور 1399

میراث اصفهان را با پنبه سر می برند؟

در حالی که متولیان میراث فرهنگی کشور، ساختِ هتل در حریم محور فرهنگی تاریخی اصفهان را یک تخلف محرز می دانند، اما فعالان میراث فرهنگی استان تأکید دارند که تا به امروز هیچ اقدام بازدارنده ای برای جلوگیری از ادامه ساختِ هتلی که ضوابط محور تاریخی اصفهان...

14 مرداد 1399

ساعت کار جدید ادارات معین شد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت کار کارمندان دستگاه های اجرایی را ابلاغ کرد.

11 مرداد 1399

وام بافت فرسوده چیست و دریافت آن چه شرایطی دارد؟

شهرهای ایران مملو از بافت های فرسوده است. این بافت ها همان محله هایی هستند که زمانی نونوار بوده و به مرور زمان فرسوده شده و دارای شبکه تأسیساتی بسیار فرسوده و ناکارآمد است. از ابتدای دولت یازدهم رئیس جمهور، تأکید زیادی برای بهسازی و نوسازی این بافت ها...

31 تیر 1399
تعداد: (26)