راهنمای خرید لوله و اتصالات

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، لوله و اتصالات از ملزوماتی است که تقریبا همه جا از صنایع کشاورزی تا پروژه های ساختمانی کاربرد دارد. اما کاربردش به اسم تاسیسات ساختمانی یک تفاوت اساسی با کاربردهای دیگر آن دارد: لوله و اتصالات و انواع آهن آلات که به صورت میلگرد، سازه فلزی ، مقاطع فولادی و داربست آهنی به کار می رود، با جان مردم در ارتباط است.به همین علت، جنس این محصولات برای پیمانکاران و مالکان ساختمان اهمیت زیادی دارد و کیفیت آن باید تضمین شده باشد.

راهنمای خرید لوله و اتصالات

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، بنابر اعلام همگردی، از همین رو در ادامه این مطلب به نکاتی می پردازیم که دانستن آن ها پیش از خرید لوله و اتصالات و سایر آهن آلات کاربردی در سازه ها، می تواند راهنمای خوبی برای یک خرید مطمئن باشد.

خرید لوله و داربست

ابتدا باید بدانیم در ساختمان سازی برای دسترسی به نقاط سخت و دور از دسترس، از داربست استفاده می گردد. داربست ها لوله هایی فلزی با اتصالات مختلف هستند که به آن ها، لوله 5 هم گفته می گردد.

لوله 5 ، لوله هایی به طول سه تا شش میلی متر هستند که به روش های گوناگون به یک دیگر متصل می شوند. این لوله های داربستی بر اساس موقعیت کاربردشان، انواع مختلفی چون چکشی ستاره، مثلثی و کاسه ای دارند. نوع اول در ارتفاعات بالا کاربرد دارد و نوع سوم برای داربست نمای ساختمان مناسب است.

پس از دانستن اینکه لوله داربست چیست، اینکه چگونه از آن استفاده گردد تا کمترین خطر را داشته باشد هم مهم است؛ پایه نردبان داربست باید محکم باشد، بعلاوه افرادی که از آن استفاده می نمایند باید از کمربند ایمنی و کفش غیرلغزنده استفاده نمایند.

از سوی دیگر، سکوی کارگران هم باید محکم باشد، علاوه بر آن باید به وزن مصالحی که روی آن قرار می گیرند توجه کرد تا بیش از تحمل سازه نباشد.

در نهایت اینکه اتصالات سازه داربستی باید به میزان کافی محکم باشند تا ناگهان حادثه آفرین نشوند؛ به خصوص اگر از داربست دست دوم استفاده می کنید، رعایت این نکات بسیار مهم تر خواهد بود. بنابراین داربست دست دوم یا نو، لوله و اتصالات و سایر مقاطع فولادی را باید از فروشگاه های معتبر تهیه کرد. از همین رو در ادامه 5 مورد از معتبرترین فروشگاه های لوله و اتصالات معرفی می شوند تا با اطمینان از آن ها خرید کنید.

آسرون

اگر می خواهید لوله ای که می خرید سریع به دست تان برسد، آسرون را انتخاب کنید. البته این تنها مزیت آسرون نیست؛ قیمت لوله در این سایت، همواره به روز است و به دلیل خرید بدون واسطه از فراورینماینده، منطقی و منصفانه به نظر می رسد. پشتیبانی و مشاوره فنی، از دیگر مزایای خرید لوله از آسرون به شمار می رود.

ایمن سازه

ایمن سازه بزرگترین مرکز خرید و فروش لوله داربست دست دوم و ارسال آن به سراسر کشور است. لوله داربست های آهنی ساختمانی، سازه هایی فلزی هستند که برای دسترسی به نقاط سخت ساختمان در هنگام ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند.

فولاد سل

فولادسل برند تجاری شرکت فولادسازه ساحل است که فعالیت های خود در دنیای آهن آلات را از سال 1389 شروع نموده است. در فروشگاه اینترنتی این مجموعه، علاوه بر استفاده از مقالات علمی و ابزارهای کاربردی، می توانید صفر تا صد فرایند انتخاب و خرید، باربری و کنترل کیفیت و پیاده سازی محصول را زیر نظر کارشناسان خِبره پیش ببرید.

فروشگاه پارسیان فولاد

فروشگاه پارسیان فولاد از سال 1385در زمینه تهیه و تامین کلیه لوازم تاسیسات ساختمانی (گازرسانی، آتش نشانی، آب وفاضلاب) با معرفی برترین برندهای داخلی وخارجی لوله، اتصالات و شیرآلات سعی در خدمت به مشتریان داشته است.

بعلاوه از سال 1390 فراوری بست داربست با برند ایران بست را به فعالیت های خود افزوده و در این خصوص هم با انتخاب برترین متریال و فراوری با کیفیت، محصولات از صندلی شایسته در فروش داخلی و صادرات به کشورهای همسایه بهره مند شده است.

گروه صنعتی صفا

گروه صنعتی صفا در سال 1337 فعالیت خود را شروع نموده و با 63 سال فعالیت پیروز در زمینه فراوری مقاطع فولادی، سازه های فلزی، صنعت پلیمر، سیم و کابل، نوشت افزار و صنایع غذایی ایفای نقش نموده است. بزرگترین بخش این گروه در زمینه فراوری انواع مقاطع فولادی برای عرضه به بازارهای داخلی و کشورهای همسایه است.

لازم به ذکر است که مقاطع فولادی حاصل نورد گرم از قبیل انواع تیرآهن، میل گرد و سایر موارد مشابه هم در این گروه صنعتی فراوری می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت یا اینستاگرام گروه صنعتی صفا مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام : safa-industrial-group

آدرس سایت:/https://www.safagroup.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راهنمای خرید لوله و اتصالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لوله و اتصالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید