نرم افزار و اپلیکیشن

به روزسانی نسل نهمی Dying Light برای پلی استیشن 5 منتشر شد

استودیوی تک لند (Techland) به تازگی یک به روزرسانی برای نسخه اول مجموعه Dying Light منتشر نموده که این بازی را روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 بهبود می بخشد. گفته شده که این پچ روی ایکس باکس سری ایکس هم در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

18 اردیبهشت 1401

محور هراز از دوم تا ششم بهمن مسدود است

خبرنگاران/مازندران سرپرست اداره کل راهداری مازندران از مسدود شدن محور هراز به علت عملیات اجرایی و ایمنی طی هفته آینده اطلاع داد.

8 اردیبهشت 1401

6 اپلیکیشن برتر تحلیل گر Wi، Fi برای اندروید

این روز ها فناوری وای فای توسعه زیادی پیدا کرده و تقریبا می توان گفت که به بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. بنابراین کوچک ترین وقفه در اتصال به این امواج رادیویی می تواند تا حد زیادی آزاردهنده باشد، اما این مسئله ای است که گاهی اوقات...

1 اردیبهشت 1401

قیمت روز گوشی موبایل 22 دی

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 22 دی را مشاهده می کنید.

25 بهمن 1400

دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی Microsoft To Do 2.59.235

با دانلود Microsoft To Do تمامی کارهای خود را از پیش برنامه ریزی کنید و همواره از اهداف روزتان آگاه باشید.

24 بهمن 1400

متاورس چیست و در این دنیای نو چه کار هایی می گردد انجام داد؟

متاورس (Metaverse) یا فرا دنیا تازه ترین واژه و مفهومی است که تخیل صنعت فناوری دنیا را به خود جلب و مشغول نموده است. اما این تخیل بی انت ها چه فضای نو و چه دنیای جدیدی برای ما طراحی نموده است؟

6 بهمن 1400

آی سی یو در خانه 140 میلیون تومان!

شرایط بحرانی کرونا در کشور برای بعضی سودهای چند صد میلیونی دارد. در بیمارستان ها تخت خالی نیست اما بعضی بیمارستان های خصوصی بیمار را راحت بستری می نمایند، هر شب بستری 8 میلیون تومان. اما بعضی از این بیمارستان ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات درمانی پیشنهاد...

19 مرداد 1400

حمله سایبری به سازمان های دولتی روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، طبق گزارشی تازه هکرهای خارجی طی یک حمله خرابکاری به سازمان های فدرال روسیه نفوذ نموده اند.

9 مرداد 1400

گرین روم؛ رقیب تازه کلاب هاوس

یک مزیت خوب گرین روم / اتاق سبز نسبت به کلاب هاوس داشتن یک چت روم در کنار اتاق صوتی است که باعث می گردد کاربران بتوانند در آن هم با هم ارتباط برقرار نمایند.

23 تیر 1400

آیا می توان با قیمت کنسول های نسل نهمی کامپیوتر گیمینگ قوی تر خرید؟

اگر چند سال پیش از ما می پرسیدند که آیا می گردد با قیمت کنسول های نسل هشتم یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمندتر خرید، جواب به شکل اجتناب ناپذیری به نفع سیستم های شخصی تمام می شد. اما مایکروسافت و سونی با سخت افزار جدید و قدرتمند کنسول های خود همه معادلات بازار...

18 تیر 1400

بازی جدید لگو گرافیکی باورنکردنی دارد

شرکت لگو خبر از عرضه نسخه کامپیوتر بازی LEGO Builders Journey داده است. این بازی معمایی از نظر فرایند و گیم پلی هرگز چیز عجیب و غریبی نیست، اما نسخه کامپیوتر آن به لطف قابلیت های گرافیکی تازه، نوید تجربه ای کاملا جدید از بازی با لگو را می دهد. نسخه کامپیوتر LEGO Builders...

17 تیر 1400

فناوری تشخیص چهره پرداخت با گوشی را ممکن می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، این فناوری همچنین به وسیله تبلت ها، ساعت های هوشمند و غیره در دسترس قرار می گیرد تا سرعت و دقت پرداخت های آنلاین افزایش یابد.

16 اردیبهشت 1400

جمع آوری دی ان ای از هوا ممکن شد ، از روسری هایی با طرح های جوهری نانویی تا فناوری هایی که قاتل جان بشریت شدند! خبرنگاران

برای مرور مهمترین اخبار فناوری طی یک هفته گذشته در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تکنولوژی های روز با ما همراه باشید.

9 اردیبهشت 1400

استعلام و پیگیری کارت سوخت به چه ترتیبی است؟

استعلام و پیگیری کارت سوخت خودرو و روش های مختلف انجام این کار موضوعی است که در مطلب پیش رو به آن خواهیم پرداخت. موضوعی که پس از مدت ها دوباره داغ شده ست.

23 اسفند 1399

عرضه Hogwarts Legacy تا سال 2022 عقب افتاد

شرکت بازی سازی برادران وارنر، عرضه بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) را به زمانی نامشخص در سال آینده میلادی موکول کرده است. این بازی هری پاتر جدید، قرار بود در سال 2021 روی کنسول ها و کامپیوتر عرضه شود.

2 اسفند 1399

9 مشکل رایج مرورگرها و راهکارهای رفع کردن آن ها

این روزها بسیاری از کارهای خود را با مرورگرها انجام می دهیم و به همین خاطر اگر مشکل خاصی برای این آن ها به وجود آید بهره وری ما پایین می آید. خبر خوب این است که عیب یابی مرورگر اصلا کار سختی نیست و این فرایند برای بسیاری از مسائل تا حد زیادی مشابه یکدیگر...

10 مهر 1399

سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی ساخته می گردد

شرکت انویدیا کورپ و دانشگاه فلوریدا برای ساخت سریعترین ابررایانه هوش مصنوعی دنیا در آموزش عالی متحد شدند.

24 شهریور 1399

پیشنهاد 5 گوشی میان رده با ارزش خرید بالا

وب سایت گجت نیوز: گوشی های میان رده زیادی با قیمت مناسب معرفی شده اند. ما 5 مورد از بهترین گوشی های میان رده با ارزش خرید بالا را معرفی خواهیم کرد.

1 شهریور 1399

تعدد اخبار کرونا با تاثیر بر عملکرد شناختی، مخاطبان را دچار بی حسی می نماید

عضو کمیته علمی نخستین کنفرانس علوم شناختی و رسانه خبرنگاران گفت: رسانه و اخبار این توانمندی را دارند که رشته تمرکز و افکار ما پاره نمایند و این موضوع تاثیرات عملکرد شناختی را بشدت تحت تاثیر قرار می دهد.

17 تیر 1399

تشخیص کرونا در عرض چند ثانیه به کمک هوش مصنوعی

نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط دانشمند دانشگاه دیتون ساخته شده می تواند در عرض چند ثانیه و با دقت 98 درصد وجود ویروس کرونا را در عکس اشعه ایکس قفسه سینه تشخیص دهد.

10 خرداد 1399
تعداد: (23)