کتاب

تخت خواب هایی که هرگز نمی خواهید آن ها را ترک کنید (قسمت دوم)

آیا تا به امروز در تخت خوابی بوده اید که دل کندن از آن برای شما سخت بوده است؟ بعضی از هتل های لوکس دنیا تخت خواب هایی دارند که واقعا چنین حسی نسبت به آن ها پیدا می کنید.

27 فروردین 1401

تولد فیلوفیله منتشر شد

خبرگزاری خبرنگاران- کتاب فیلوفیله به نویسندگی و تصویرگری سمانه قاسمی از تازه ترین مجموعه کتاب های مرغک به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده است.

25 فروردین 1401

نگاهی متفاوت به علل جنگ های زمان حضرت علی (ع) در اثری از محمدعلی مقدم

کتاب حکومت علوی و بحران اشرافی گری (واکاوی علل جنگ های امام علی) اثر محمدعلی مقدم در انتشارات سروش منتشر شد.

10 اسفند 1400

برگزاری نمایشگاه نقاشی کارما از 17 دی ماه

تهران (پانا) - نمایشگاه نقاشی مهتاب رخصتی با نام کارما از روز آدینه 17 دی ماه به مدت 5 روز برگزار می گردد.

19 بهمن 1400

نمایشگاه خوراک زرافه با سالاد لاک پشت در کتابخانه مرجع کانون برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایشگاه ماه دی کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با عنوان خوراک زرافه با سالاد لاک پشت برگزار می شود.

12 بهمن 1400

6 مشکل پیش روی مدیریت سفرهای کاری

اگرچه سفرهای کاری متفاوت از سایر سفرها محسوب می گردد و با سختی های خود همراه است. اما در بیشتر مواقع فرصتی است برای تماشا گوشه و کنار جهان برای کارکنان شرکت ها و سازمان ها. بر طبق آمارها در جهان سالانه یک میلیارد سفر انجام می گردد که قسمت زیادی از آن را...

21 دی 1400

سرانه ورزش در کشور؛ 13 دقیقه، 40 درصد در خانه ورزش می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز آمار ایران، طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار، یکی از طرح های آماری تازه مرکز آمار است که در سال 1399، برای افراد 15 ساله و بیشتر به 62 هزار و 560 خانوار مراجعه شده و اطلاعات مرتبط با حوزه کتاب و نشریات، موسیقی، شبکه های اجتماعی،...

18 آبان 1400

نسخه دست نویس خوشه های خشم برای اولین بار منتشر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین - نسخه دست نویس خوشه های خشم، شاهکار جان اشتاین بک، همراه با کلماتی که از نسخه منتشرشده قبلی حذف شده بود، برای اولین بار منتشر می شود.

4 آبان 1400

جنگل انبوه ناخودآگاه آدمی؛ تاریک و پیچیده

به گزارش خبرنگاران ، رمان بُرش جنگل نوشته کارلوکاسولا و به ترجمه م . طاهر نوکنده از سوی انتشارات فرهنگ نشر نو منتشر شده است.

15 شهریور 1400

آنالیز اتفاقات جالب دهه سی شمسی در عمارت پنج دری

کتاب عارت پنج دری اثر نیلوفر فرنام در انتشارات روهان منتشر شد.

6 شهریور 1400

سفر به دنیای اسرارآمیز داستان ها در یکی از موزه های انگلستان

خبرنگاران/ این خبر پیرامون سفر به دنیای اسرارآمیز داستان ها در یکی از موزه های انگلستان برای شما نگارش شده است.

1 شهریور 1400

تصاویری از گنجینه پنج هزار ساله ایران

در این نمایشگاه که ایران حماسی نام دارد و از شنبه 29 ماه می (هشتم خردادماه) به مدت سه ماه در لندن برپا می شود و تمام بلیت های روز افتتاحیه آن به فروش رفته است، بیش از 300 اثر از 5200 سال پیش تا دوران معاصر به نمایش گذاشته شده و از حالا توجه بسیاری از رسانه های...

1 مرداد 1400

مجموعه متن تشکر و قدردانی باب تسلیت گفتن

جواب پیغام تسلیت بسته به موقعیت های مختلف متفاوت است و در پاسخ سؤالاتی مانند چگونه جواب تسلیت را بدهیم؟ و در جواب تسلیت چه بگوییم؟ مطرح می گردد. پیغام تشکر از تسلیت و جواب پیغام تسلیت غیر رسمی و رسمی را در خبرنگاران بخوانید.

21 تیر 1400

Galaxy Note21 سامسونگ در راه است؟!

درواقع بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که باید اظهار نظر رسمی سامسونگ را جدی گرفت و در امسال میلادی انتظار محصولی جدید در سری نوت را نداشته باشیم. حتی به باور بعضی، سری Galaxy Note دیگر ادامه نخواهد یافت و این سری به خاتمه راه خود رسیده است.

22 خرداد 1400

معرفی کتاب پیاده روی و سکوت در زمان هیاهو در رادیو

خبرگزاری خبرنگاران-رادیو سلامت در برنامه عشق کتاب این هفته قرار است به کتاب پیاده روی و سکوت در زمان هیاهو بپردازد و به آنالیز این کتاب اختصاص دارد.

4 خرداد 1400

مادران بخوانند!، چند ترفند ساده برای مادران راننده

همیشه دغدغه اصلی مادرانی که بچه ها خود را با خودروی شخصی جا به جا می نمایند، تمیز و مرتب نگه داشتن محیط اتومبیل است، که در این گزارش چند ترفند را بیان نموده ایم.

28 اردیبهشت 1400

ارسی، آرایه ای ماندگار در معماری ایرانی

شهر تبریز خانه های تاریخی زیادی با ارسی های زیبا و طرح های متنوع دارد. پنجره های ارسی از دو جنبه کارکرد و تزئین در تعداد زیادی از خانه های مهم تاریخی به کار رفته است. بر اساس شواهد و اسناد موجود، تاریخ حضور این پنجره ها در ایران به دورۀ صفویه باز می گردد...

23 فروردین 1400

هتل هایی رومانتیک در سراسر دنیا

انتخاب یک اتاق خوب در یک هتل مناسب می تواند سفر شما را خصوصا زمانی که با شریک زندگیتان همراه هستید، به یک مسافرت رویایی تبدیل کند. تصور کنید یک شام دلچسب دو نفره در فضایی که با شمع تزیین شده و خدمتکاران شخصی که رفاه شما را فراهم می نمایند واقعا دلچسب خواهد...

27 آبان 1399

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه مدافعان سلامت در اردبیل

به گزارش خبرنگاران در اردبیل، مسابقه کتابخوانی از کتاب روزهای بی آینه ویژه مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل که روزگار دشواری را سپری می نمایند، برگزار می گردد.

18 آبان 1399

نمایشگاه آنلاین کتاب فرانکفورت تا تابستان سال آینده ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، به گفته یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت ناشرانی از 40 کشور دنیا برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرده بودند و نمایشگاه برگزار خواهد شد. البته قرار است این نمایشگاه به صورت دیجیتالی هم برگزار شود.

6 آبان 1399
تعداد: (31)