با این روش ها دندان قروچه را درمان کنید

به گزارش وبلاگ سوئیچ دستی، تهران (پانا) - بسیاری از افراد از دندان قروچه به ویژه هنگام خواب رنج می برند. این یک مشکل ساده است؛ اما پیشرفت آن ممکن است منجر به مشکلاتی در استخوان های فک گردد. راه چاره چیست؟

با این روش ها دندان قروچه را درمان کنید

به گزارش فرتاک نیوز، شیر زردچوبه زردچوبه دارای خواص ضد التهابی است. به تسکین درد عضلات فک یاری می نماید. اسید موجود در این شیر به آرامش فک یاری می نماید و باعث خواب مناسب می گردد. غذا های غنی از منیزیم منیزیم به آرامش عضلات و تنظیم خلق و خو یاری می نماید. منیزیم در بادام بو داده خشک، اسفناج آب پز، موز، ماهی و نخود سیاه، کره بادام زمینی و دانه های کتان به وفور یافت می گردد. چای گیاهی برای کاهش استرس و دندان قروچه در هنگام خواب چای گیاهی یا چای بابونه را جایگزین نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه کنید. محافظ دندان درمان با استفاده از محافظ دندان اولین خط دفاعی در برابر دندان قروچه است. این یک مانع فیزیکی برای محافظت از دندان ها ایجاد می نماید. به تسکین علائمی مانند درد فک و سردرد یاری می نماید. می توانید این محافظ را از داروخانه بخرید یا محافظی که مخصوص دندان های شما طراحی شده است را از دندانپزشک خود بگیرید.

به گزارش فرتاک نیوز، بسیاری از افراد از دندان قروچه به ویژه هنگام خواب رنج می برند. این یک مشکل ساده است؛ اما پیشرفت آن ممکن است منجر به مشکلاتی در استخوان های فک گردد. راهکار چیست؟

شیر زردچوبه

زردچوبه دارای خواص ضد التهابی است. به تسکین درد عضلات فک یاری می نماید. اسید موجود در این شیر به آرامش فک یاری می نماید و باعث خواب مناسب می گردد.

غذا های غنی از منیزیم

منیزیم به آرامش عضلات و تنظیم خلق و خو یاری می نماید. منیزیم در بادام بو داده خشک، اسفناج آب پز، موز، ماهی و نخود سیاه، کره بادام زمینی و دانه های کتان به وفور یافت می گردد.

چای گیاهی

برای کاهش استرس و دندان قروچه در هنگام خواب چای گیاهی یا چای بابونه را جایگزین نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه کنید.

محافظ دندان

درمان با استفاده از محافظ دندان اولین خط دفاعی در برابر دندان قروچه است. این یک مانع فیزیکی برای محافظت از دندان ها ایجاد می نماید. به تسکین علائمی مانند درد فک و سردرد یاری می نماید. می توانید این محافظ را از داروخانه بخرید یا محافظی که مخصوص دندان های شما طراحی شده است را از دندانپزشک خود بگیرید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با این روش ها دندان قروچه را درمان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش ها دندان قروچه را درمان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید