تعاریف و اصطلاحات

با این روش ها دندان قروچه را درمان کنید

تهران (پانا) - بسیاری از افراد از دندان قروچه به ویژه هنگام خواب رنج می برند. این یک مشکل ساده است؛ اما پیشرفت آن ممکن است منجر به مشکلاتی در استخوان های فک گردد. راه چاره چیست؟

13 اردیبهشت 1401

آشنایی با انواع پوشش و لباس سنتی هندی

انواع لباس سنتی هندیوقتی در مورد لباس سنتی هندی صحبت می کنیم همه فورا به یاد ساری های رنگارنگ مشهور می افتند. با این حال، جالب است بدانید که لباس های سنتی هند بسیار متنوع هستند و در واقع هر منطقه و بخش از این کشور پهناور لباس سنتی مخصوص به خود را دارد. تنوع...

13 اسفند 1400

مجذوب کننده ترین گونه های پروانه و بید ساکن هند

در سافاری، تماشای حیوانات در زیستگاه طبیعی شان حرف اول می زند. اما نظر شما در مورد تماشای حشرات چیست؟ آیا با مجذوب کننده ترین گونه های پروانه و بید ساکن هند آشنایی دارید؟

3 اسفند 1400

برترین مقصدهای گردشگری برای سفر در سال 2017 (قسمت اول)

اگر برای سفر خارجی در سال 2017 برنامه ریزی می کنید، این لیست برترین مقصدهای گردشگری سال جاری را معرفی می نماید. با خبرنگاران همراه باشید.

10 بهمن 1400

متاورس چیست و در این دنیای نو چه کار هایی می گردد انجام داد؟

متاورس (Metaverse) یا فرا دنیا تازه ترین واژه و مفهومی است که تخیل صنعت فناوری دنیا را به خود جلب و مشغول نموده است. اما این تخیل بی انت ها چه فضای نو و چه دنیای جدیدی برای ما طراحی نموده است؟

6 بهمن 1400

راهنمای جامع رشته مهندسی مکانیک و بازار کار آن

رشته مهندسی مکانیک علم کاربرد اصول و تکنیک های مهندسی از طراحی تا ساخت است. مهندسین مکانیک با استفاده از اصول حرکت، انرژی و نیرو طرح های ایمن، کارآمد، مالی و قابل اطمینان را توسعه می دهند. مشاغل مهندسی مکانیک بر توسعه تکنولوژی هایی برای برطرف نیازهای...

22 دی 1400

درمان های خانگی عالی برای عفونت و گوش درد با تاثیر فوری

هنگام خواب گوشی که عفونت کرده را روی بالش قرار ندهید.در این حالت اگر در گوش آب جمع شده باشد راحت تر خارج می شود. هم چنین می توانید هنگام خواب سر خود را با قرار دادن بالش اضافی در موقعیت بالاتری قرار دهید. این حالت نیز به خشک شدن سریع تر گوش کمک می کند....

8 آذر 1400

راهنمای خرید لوله و اتصالات

لوله و اتصالات از ملزوماتی است که تقریبا همه جا از صنایع کشاورزی تا پروژه های ساختمانی کاربرد دارد. اما کاربردش به اسم تاسیسات ساختمانی یک تفاوت اساسی با کاربردهای دیگر آن دارد: لوله و اتصالات و انواع آهن آلات که به صورت میلگرد، سازه فلزی ، مقاطع فولادی...

8 آبان 1400

چگونه از تنهایی تان به برترین شیوه استفاده کنید؟

میان تنها بودن و احساس تنهایی تفاوت بسیاری وجود دارد. تنها بودن، صرف زمان بدون همراهی دیگران است در حالی که احساس تنهایی احتیاج به بودن در کنار افراد دیگر است.

30 مهر 1400

چه ویتامین هایی برای افزایش وزن مفید می باشند

بعضی از ویتامین ها و مکمل ها می توانند به افزایش وزن سالم یاری نمایند. این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد این ویتامین ها در اختیارتان می گذارد.

27 مهر 1400

غذایی خوشمزه به نام تاکو؛ سفر به مکزیک

آناییس مارتینز، معروف به مکزیکی کنجکاو، یک وبلاگ نویسِ غذا، راهنمای غذایی تور و از علاقه مندان تاکو، معروفترین غذای مکزیکی می باشد. او در مکزیکوسیتی، مرکز مکزیک زندگی می نماید و راه خود را در خیابان های مکزیک در پیش می گیرد و در پی برترین تاکوها می شود....

31 مرداد 1400

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوتی است؟

آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت است؟ جهت پاسخ دادن به این سوال باید در هنگام خرید پنجره دوجداره موارد خاصی را حتما آنالیز کنید.

22 مرداد 1400

نباید دنبال نتیجه بود

تحقق رویا یک شبه حاصل نمی گردد؛ این امر قطعا مقدماتی می خواهد و برای تیم ملی والیبال ایران که در پی رویای سکو در المپیک است این مقدمه در واقع لیگ ملت های والیبال است.

6 مرداد 1400

بخشنامه های هواپیمایی کاسپین

بخشنامه های پروازهای داخلی کاسپیندر این مطلب می توانید تمامی بخشنامه های داخلی کاسپین را از تاریخ 98/12/06 به بعد دنبال نمایید.

4 مرداد 1400

23 متن زیبا و شعر در خصوص گذر عمر پندآموز و تاثیرگذار

در خصوص گذر عمر در ادبیات فارسی اشعار و متون زیادی موجود است. در واقع کوتاه بودن زندگی پندهای زیادی دارد که شاعران و نویسندگان زیادی سعی داشته اند آنها را به نسل های بعدی انتقال دهند. از این رو در این مطلب ما مجموعه ای زیبا از متن زیبا و شعر در خصوص گذر...

20 تیر 1400

اسموتی چیست و چه تفاوتی با آبمیوه دارد؟

اسموتی یا نرم نوش، از ترکیب انواع میوه ها با یخ، شکر و ... تهیه می گردد. اسموتی موز و اسموتی توت فرنگی محبوب ترین نوع این نوشیدنی هستند.

10 تیر 1400

بهترین شامپوی ضد شپش سر

برای انتخاب بهترین شامپوی ضد شپش سر ما بعضی از رایج ترین شامپوهای رایج برای حل این مشکل را به شما معرفی می کنیم تا مطابق میل خود بتوانید یکی از آنها را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

26 اسفند 1399

استعلام و پیگیری کارت سوخت به چه ترتیبی است؟

استعلام و پیگیری کارت سوخت خودرو و روش های مختلف انجام این کار موضوعی است که در مطلب پیش رو به آن خواهیم پرداخت. موضوعی که پس از مدت ها دوباره داغ شده ست.

23 اسفند 1399

غلبه بلغم چیست؟

می دانید غلبه بلغم چیست که همه پزشکان طب سنتی از آن حرف می زنند و منعش می نمایند؟ غلبه بلغم مسئله ای مزاجی است که متاسفانه در بیشتر افراد جامعه وجود دارد. اگر شما هم با وجود اندامی لاغر، شکم بزرگی دارید بدانید که این شکم ناشی از غلبه بلغم است....

22 اسفند 1399

قرص استروژن کونژوگه چیست؟ (موارد مصرف

قرص استروژن کونژوگه (Conjugated estrogens) با نام دیگر استرومارین (Estromarin) از داروهای هورمونی است که کمبود استروژن را در بدن خانم ها جبران نموده و از این طریق بعضی مسائل آن ها نظیر خونریزی های نامنظم رحم را درمان می نماید. تهوع، استفراغ، درد لگن و درد...

15 اسفند 1399
تعداد: (35)